Pic Solution

SVAKOG DANA SE STARAMO O ZDRAVLJU MILIONA LJUDI.

Više od 50 godina smo najpoznatiji italijanski brend za brigu o sebi. Ističemo se po izvrsnosti naše stručnosti proizvedene u Italiji, što nas čini ponosnim što predstavljamo zemlju na međunarodnom nivou. Štaviše, imamo jedinstvenu viziju ugrađenu u naš vrlo autentični DNK: brinemo o zdravlju miliona ljudi, rešavajući njihove velike i male probleme na najlakši i najudobniji mogući način. Na primer, osmislili smo “bezbolni” špric za jednokratnu upotrebu koji je postao izuzetno popularan – i to je bio samo prvi korak u našem istraživanju Indolor® Experience, u težnji da injekcije budu uvek brže i manje bolne.

Danas, zahvaljujući našim odličnim, stalno unapređivanim tehničkim veštinama, naše znanje stalno raste. U našim laboratorijama dizajniramo najsavremenije uređaje koji pomažu zdravlju disajnih puteva, leče bilo koju vrstu rana i omogućavaju fleksibilnije upravljanje stanjima kao što su visok krvni pritisak i dijabetes.

Naš široki i raznovrsni asortiman proizvoda odgovara potrebama društva koje se stalno razvija, koje je sve svesnije važnosti zdravlja i blagostanja. Kroz svako poboljšanje, nikada ne gubimo iz vida empatiju i ljudski dodir koji su naš zaštitni znak od početka: mi smo pomagači, a ne instrumenti; negujemo razgovore, a ne monologe.


Od 2018. godine smo deo grupe MTD – Medical Technology and Devices, rođeni iz kombinacije dve uspešne kompanije, Pikdare i HTL Strefa, sa ukupnim iskustvom od više od 80 godina. To nam je omogućilo da postanemo međunarodni lideri u tehničko-medicinskom polju, potvrđujući svoju misiju: poboljšati budućnost zdravstvene zaštite, pomažući ljudima da se svakodnevno brinu o svom zdravlju.

Lako je uz Pic!

Prekretnice

1963

Zahvaljujući vizionarskoj intuiciji nosioca ordena zasluga za poslovanje Pjetra Katelija, stvorena je prva Indolor igla.

1982

Proizveden je prvi špric za jednokratnu upotrebu. Revolucionaran je, kao i kampanja za lansiranje ovog proizvoda, čiji je slogan, “Fatto! Già Fatto?” (Zar je već gotovo?) uskoro bio svima poznat.

1989

Asortiman se širi i kreirana je linija zavoja “Per Fortuna Che C’è Pic!” (Srećom, tu je Pic).

1992

Stvoreno je odeljenje Pic Professional, potpuno posvećeno bolnicama i medicinskim profesijama.

2000

U apotekama je pokrenuta velika inovacija: Pic Diabetes Care, niz inovativnih i intuitivnih rešenja koja pojednostavljuju živote ljudi sa dijabetesom.

2004

Pic lansira svoj prvi nebulizator, Air Therapy.

2011

Još jedan revolucionarni proizvod stavlja marku Pic u centar pažnje: MySkin, najsavremeniji zavoj nove generacije.

2012

Nastanak “Aiuta con Pic“ (Pomoć sa Picom), virtuelne platforme koja daje glas ljudima koji žive sa bolešću i omogućava svima da doprinesu postizanju stvarnih i značajnih ciljeva koji poboljšavaju kvalitet života.

2013

Nastaje projekat Design Language Solution: boje, oblici i detalji novih proizvoda su izraz Picovih vrednosti, a još su jednostavniji i praktičniji.

2015

Projekat Pic it easy! označava ulazak Pic Solution-a na društvene mreže, uključivanje u direktan dijalog sa ljudima, pružanje jednostavnih saveta i rešavanje manjih svakodnevnih problema, uvek sa osmehom.

2016

Pokrenuta je aplikacija Pic Health Station: platforma za povezivanje ljudi sa Pic proizvodima preko jednostavnog, brzog i intuitivnog interfejsa. Za beleženje, kategorizaciju i deljenje podataka sa svojim lekarom.

2017

Predstavljen je Pic ThermoDiary: inovativni asortiman toplomera povezanih preko bluetooth aplikacije, koji su predvodnici novog koncepta za očitavanje temperature. Temperatura se meri brzo i tačno, bez uznemiravanja dece, a podaci se beleže i dele u realnom vremenu, čak i na daljinu.

2018

Insupen Advanced 34G lansira: Picovu najkraću i najtanju iglu za pen u Insupen Advanced asortimanu. Kruna istraživanja Indolor® Experience, nudi brzu, delikatnu i laku injekciju, minimizirajući svaki strah ili nelagodu.

2019

Sa novom linijom For Breathing, Pic pravi ključni korak napred – značajno proširujući opcije koje nudi za higijenu nosa i zdravlje disajnih puteva.

2020

U ovoj veoma izazovnoj godini, Pic pokreće novu međunarodnu kampanju putem više kanala komunikacije, inspirisanu najbrižnijim pitanjem na svetu: “Kako se osećaš?” Samo nekoliko jednostavnih reči tako priča priču o tome kako je lepo kada brinemo jedni o drugima.